컴백 시간! - 베스티 | Comeback Time! - BESTie


Ismét egy Comeback, és méghozzá milyen! Nem tudom mennyire ismeritek a bandát amiről szót ejtenék, ezért egy kis bemutatót is biggyesztettem a bejegyzés elejére, majd szépen beszélek nektek erről a comeback mini-albumról. Mert megéri!


Biztos vagyok benne, hogy senkinek sem ismeretlen ez az együttes, de azt nem tudom, hogy mennyire mélyedtetek bele a tanulmányozásukba. Én, annyit elárulhatok, hogy teljesen odáig vagyok értük, szó szerint. Igaz nem úg kezdődött mint a T-ARA, S.H.E vagy a SPICA, hogy "szerelem első látásra", de nem sok választotta el tőle ezt sem.

Nézzük csak!







Hyeyeon

Leader, főénekes

Születési név: Kang Hye Yeon
Született: 1990 December 28
Magasság: 165 cm
Súly: 48 kg
Érdekesség: Az EXID tagja volt, akkor Dami-nak hívták.

Twitter: @bestie_HY
Insta: @hyeyeon_2








U-JI

Vezető énekes

Születési név: Jung Yu Ji
Született: 1991 Január 2
Magasság: 168 cm
Súly: 50 kg
Érdekesség: JYP gyakornok volt, az EXID volt tagja.

Twitter: @bestie_UJI








Dahye

Rapper, énekes

Születési név: Song Dahye
Született: 1993 Június 12

Twitter: @BESTie_Dahye
Insta:@dahye0612









Haeryung

maknae, a banda arca, énekes

Születési név: Na Haeryung
Született: 1994 November 11
Magasság: 168 cm
Súly: 50 kg (na az biztos, hogy nem!)
Érdekesség:

Twitter: @bestie_hr
Insta:@bestie_hr



Tehát, ők lennének a tagok, akik elbűvöltek. Tehetségesek s felettébb aranyosak. Ez pedig nem minden, hiszen keményen dolgoznak, s ez a lényeg, igaz?

Bár a debütálásuk nem volt kiemelkedő, valahogy mégis elérték, hogy megszeressem őket.

A legelső számuk a Pit-A-Pat volt, ami igazán semmi újat nem nyújtott. Egy kis sikongatás, sok sok dugeun degeun, annál is több gépiesített hang, popórázás miniruhákban. Tehát semmi új, sokat láttunk már ilyet.




Igen, nem is nyerték el sok ember tetszését, ami totál meg tudok érteni. Kétlem, hogy ha nem térnek vissza egy sokkal jobb számmal, akkor fenn tudtak volna maradni, simán elvesztek volna a debütálók tengerében. Ám, nem így történt, ugyanis megjelent az egyik nagy kedvencem, a Love Options. Ez a dal nem csak fülbemászó, de hosszú távon is élvezhető. Én kifejezetten imádom, akármikor meg tudom hallgatni. Ironikus, kifigurázza az alapvetővé vált elvárásokat, majd a szokásos panaszkodást, amit az ezek miatt tapasztalt negatív dolgok okoznak. Remek, nem tudom kiek az ötlete volt, de ez legalább mutatott is valamit a tehetségükből. Ez volt a pont, amikor más emberek - köztük én is - felfigyeltek a lányokra, s azonnal meg is kedvelték őket. Hála Istennek, nem vesztek el, sőt, mára már felfelé ível a karrierjük!

Ezek után persze még egy visszatérés következett, ami szintén nagyot ütött. A Thank You Very Much egy nagyon jó szám, s érdekes, hogy a lányok még mindig éltek ezzel a kicsit ironikus hozzáállással, ami annyira jól is áll nekik. "Kösz, hogy eltűntél, hálás vagyok érte." Imádom!

Persze ezek után beütött a Hot Baby korszak, ami annyira nem nyerte el a tetszésem, nekem unalmas vagy...minden ritmust nélkülöző dal lett ez, s máig nem tudtam igazán megszeretni. De szinte azonnal ki is adták a következő számot, ami viszont totálisan levett a lábamról! I Need You! Vidám, élettel teli, örömmel tölt el, mindegy hányszor hallgatom. Igazán jó dal lett, s ők maguk is megtartották a stílusukat, egyszerre édesek és mondjuk, hogy szexisek.



Ezek után már nem féltettem őket túlzottan, tekintve, hogy elég sokan megkedvelték őket. Joggal reménykedhettem egy csodás visszatérésben - ami meg is történt, alig pár napja. 

Amikor megnéztem a bemutatót, már tudtam, hogy remek lesz. Az is lett.


A lányok egy újabb mini-albummal örvendeztettek meg, Love Emotion címmel. A promós dal az EXCUSE ME, ismét visszatér az általam imádott női szerephez, ami roppant messze áll a doramakban látott "tátott szájjal bámuló, semmire sem képes" lányok képétől. Na annál visszataszítóbb nem is létezik a szememben. Talán ezért ismádom őket, mert valahogy annyira passzol hozzájuk ez a dolog, ahogy másokhoz nem is fog. Ki tudja, lehet hogy egyszerűen ezt akarom gondolni, vagy így is van...annyira nem érdekel. Számomra ők kedvencekké váltak, immár tényleg!




A klip képileg, színekben, fényekben nagyon szép. A dal remek, megvan a ritmusa, mégis idéz egy kis klasszikust is. A története mind a szövegben, mint a videóban találó és igaz - átlagban nézve persze. Nagyon erős, az egyik legjobb visszatérés az évben, még ha nem is tud róla az emberek többsége.

Annyit be kell valljak, egy kicsit emlékeztet a tánc - ami szintén zseniális! -, a Secret Shy Boy mozdulataira, a kép pedig a Nine Muses, szinte már kisajátított Glue színvilágát idézi, aztán ott van bennem, valahol mélyen, hogy engem ez első pillantásra valahogy a Girl's Day Female President-jét juttatja eszembe, és mégis, ennek ellenére van benne valami nagyon BESTie, ami már a Love Options és a Thank You Very Much idején is megjelent. Mintha az összes banda össze lenne egy kicsit gyúrva bennük, miközben önmagukat is képesek lennének tökéletesen megtartani. Egy kis Secret, Sistar, Girl's Day, Nine Muses...és rengeteg BESTie! 

Nekem bejött, és hiszem, hogy mások is szeretni fogják őket!




Na ez az, amit én remek élő előadásnak hívok. Egyébként, most először fordult elő velem, hogy kerek, szikrázó szemekkel figyeltem egy női előadó alakját. A lányok eddig is gyönyörűek és csinosak voltak, de ezzel a visszatéréssel szinte megújultak. Csodásan néznek ki, s annak ellenére, hogy látom rájuk férne még egy-két kiló, őszintén megmondva ha férfi lennék, eldobnám az agyam a látványuk miatt. Egyszerűen gyönyörűek és azok a lábak ámulatba ejtenek. Hiába rázzák, dobálják, a combjaik még csak meg sem rezzennek. Ez szinte fizikai lehetetlenség, s ilyet nagyon más bandáknál sem láttam. Meglehet, hogy érzéki csalódás az egész, de most először azt mondom, hogy Gain-non túl ők is elérik, hogy testileg is gyönyörűnek találjam őket, ne csak csinos arcnak. Ez nem arról szól, hogy vékonyak, hanem, hogy van formájuk. Oké, ez nem igazán ide tartozik, de el kell mondanom, hogy itt tényleg nem csak a szokásos csini arcok vannak, de bomba jól néznek ki nyaktól lefelé is. Mindenki! Még Haeryung is, aki amúgy megrémiszt a vékonyságával. Őszintén félelmetes, de az is, hogy lány létemre le sem tudom venni a szemem a lábaikról - mert tényleg nem tudom. Ha teljes alakban veszi őket a kamera, esküszöm másra nem tudok figyelni. Akkor képzelem az urak reakcióját!
Hát nekem elvette az eszemet, és temélem ti is értékelni fogjátok majd, hirtelen nem is tudom, hogy mit lehetne még erről az egy szem dalról mondani. Úgy tökéletes, ahogy van!

Akkor lássuk is az egész albumot!


01. Excuse Me
02. Hush Baby
03. 싱글베드 | Single Bed
04. I’m So Fine
05. 이런 날
06. Excuse Me inst.


Az egész album remek. Tényleg. Könnyed ugyan, mégis tele van elragadó ritmussal és dallammal. Ez az a fajta lemez, amit tényleg szeretni lehet. Nem érzem, hogy tele volna töltelék számokkal. Élvezhető az egész, úgy ahogy van! 
A Hush Baby lágy, kedves és totálisan nyári sláger. Amikor csak úgy sétára indulsz, süt a nap, te pedig bedugod a füled s körbenézel a városban/faluban. Ez az az érzés, nem tudom ismeritek-e, belem sokszor megesik. Általában, ha Pesten vagyok sétálva közelekedek, minimum az iskolába és vissza a kollégiumba is. Ez napi két óra, ugyebár - gyalog legalábbis -, ez azon felül hogy egészséges, szórakoztató is. Van időm zenét hallgatni, és élvezni is azt. Nekem ez tényleg az életem része, nem "csak" úgy valami mellé beteszek egy számot. El sem tudom képzelni, hogy egy napot is dalmentesen töltsek. Na szóval, mikor ezt teszem, és süt a nap, vagy szeretnék megszabadulni a stressztől s kikapcsolni egy kicsit, csak bekapcsolok egy ehhez hasonló dalt, és máris készen vagyok. De ez itthon sincs máshogy, egy gyönyörű kis faluban élek, s nem vagyok hajlandó elmenni az élet átlal nyújtott ilyen apró kis lehetőségek mellett. Ha akarjuk, juthat időnk egy kicsit lelassítani, megtörni az állandó mókuskereket. Én így szeretek élni, s ha kell egy kicsit korábban kelek, s késöbb fekszek, hogy ezt beiktathassam a hetembe, napjaimba. Mert szeretem. Nos, ez a dal valami ilyesmit nyújt nekem.

A Single Bed dallama csodálatos. Elég tipikus, mert sok ehhez hasonló szám látott már napvilágot, s népszerű is Koreában - mondjuk nem véletlenül. Elragadó, még ha szomorkás is. Nekem ez kedvenc lesz!
Az I'm So Fine egy meglepetés dal, s egyszerűen nem tudom kiverni a fejemből! Ezt hallanotok kell, mert remek élmény. Főleg, hogy az első másodpercben azt hittem, ismét valami lassú szám következik majd, aztán...mégsem! Hát lehet erről valami rosszat mondani? 



Ezek után, végre egy édes-keserű ballada fogadott, mint utolsó szám. Ez az 이런 날 "Az ilyen napok", "Egy ilyen nap". Nem is tudom ennél többet hogyan mondhatnék róla. Egyszerűen jó érzés hallgatni, tele van kedves s mégis fájdalmas érzésekkel, ettől pedig imádnivalóvá válik. Nem hiszem, hogy lenne olyan köztetek, aki ne szeretné. 


Összesen ennyit tudnék elmondani. A legjobb dal itt tényleg el lett találva, az EXCUSE ME ütős, odacsap, mind zeneileg, mind szövegben. Tényleg remek munka volt! Ám emellett az album összes többi dala is szeretnivaló, tehát valóban - a szememben - hibátlan anyagot adtak a kezembe. Eddig ez az egyik legjobb lemez, amit ebben az évben hallottam!
Fülhallgatót a kezekbe, és indítsátok el a számokat, azonnal! Nem fogtok csalódni!
Nekem biztosan a kedvencek között szerepel mind a banda, mind a lemez!
Az egyetlen dolog ami kiábrándított, hogy a cég pont most kezdett bele a népszerűsítésbe. Cseppnyi remény sincs, hogy bármit is nyerjenek, a jelenlegi felhozatalt tekintve...semmi.

2 megjegyzés:

  1. Jesszum! Miért nem ismertem már rég őket? *.* Kösziiiiiiiiiiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Nincs mit, hidd el. Én vagyok a legboldogabb, ha sikerült megszeretned őket!

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...