컴백 시간! 갓세븐 | 인피니트 | 소녀시대 - COMEBACK TIME! GOT7 | Infinite | SNSD





Soha nem lesz vége! Tényleg soha nem lesz. És milyen jó is ez. Komolyan mondom, nem tudom mikor volt ekkora roham utoljára nyáron. (Fogadjunk azért van, hogy ősszel pihenhessen az összes kedvencem s egy fellépésre se tudjak elmenni.)

Most is hoztam pár visszatérést, sőt, egészen frisseket, mert kettő közülük a mai napon jelent meg. Hát meg is hallgattam mindegyiket, és mivel kevesebbet hagytam hátra, így kicsit részletesebben is le tudom írni a véleményem. Nagyon sajnálom, hogy az előző "kritikus" (fú, mintha valami nagy arc lennék) bejegyzésem silány lett, meg talán összecsapott, de nem nagyon volt időm, na meg valami csoda folytán nem fértem hozzá az oldalhoz, sőt fb-hoz sem. Érdekes, de remélem ilyen nem lesz többet!

Tehát, most itt vagyok, s teljes erőbedobással vetődtem bele a videókba, mini albumokba és egyéb nyalánkságokba!


Először kezdjük a lányokkal, mint azt meg is szokhattátok már rég. Az első legyen az a hatalmas és nagyon várt (már aki várta) visszatérés, mely ahhoz a bandához tartozik, kik a mai napig rengeteg rajongót hoznak lázba. Ez az SNSD!

A lányok utolsó megjelenése a Catch Me If You Can volt, de az nem tudom mennyire tekinthető igazi visszatérésnek. Nos, a jelenlegi daluk egy nyári hangulatú, könnyed táncolgatós kis szám lett, a címe Party.




Mit is lehet elmondani erről a dalról és videóról? Nos, kezdem a videóval, mert az valami csodaszép. Nekem nagyon tetszik, tényleg gyönyörűnek tartom, Ugye Thaiföldön forgatták, ami mostanában valami tradíció lehet, mert egyre többen látogatnak el ide, hogy felvegyék klipjeiket. Nem is hiába, mert tényleg csodás hely lehet. (Persze, már amit mi látunk belőle.)

Nem tudok nagyon belekötni semmibe, ami a videót illeti. Komolyan nagyon jó munka volt, ahogy reggeltől estig bemutatják az egészet. Az viszont kifejezetten taszító volt, hogy egy szál bikiniben láttam őket. Tudom, nagyon maradi vagyok, és talán ez valami betegség is nálam, de mondjátok már meg nekem, hogy mi a különbség a bikini valamint a bugyi-melltartó között? Mert nekem semmi, maximum az anyaga lehet más, a megjelenésben semmi eltérés sincs. Na, mikor azt látjuk, hogy bugyiban táncikálnak a lányok, mindenki azt mondja, hogy ez túlzás, de mikor bikiniben, akkor az rendben van, mert ugye ez a nyári szezon, és hát mi mást lehetne viselni. Én jobban örültem volna, ha a lányokon fenn marad a ruha, és nem kell az idomaikkal szembesülnöm. (Nem, nincs semmiféle problémám velük, nagyon csinosak meg minden, de szerintem nem helyes, hogy mindenhol a szinte pucér nőket lehet látni, akkor is, ha nem akarjuk!)

Örömmel látom, hogy rájöttek Hyoyeonnak a szőke haj csodásan áll, s nem akarják ráerőszakolni ismét az Oh! idején neki szánt külsőt. Az a haj valami förtelem volt, nem csoda, hogy sokan kritizálták akkoriban. És akkor nem épp a hangja miatt. Amit hiányolok, az Yuri fekete haja, mert szerintem azzal nagyon édes az arca, úgy a legszebb. A többiek rendben vannak, még ha erősen meg is hökkentem Sunny vörös haján, és talán még most sem tudom hová tenni.

Rátérve a dalra.

Őszinte leszek. Nagyon szerettem az SNSD-t, egészen a Hoot-ig. Az után egyszerűen sehogy sem adtak ki olyan dalokat, amiket szeretni tudtam volna, legalábbis koreai nyelven. Mondjuk a Run Devil Run sem volt nagy kedvencem, de az "elment" kategóriába soroltam. A mai napig az Into A New World a kedvencem, valahogy volt valami abban a korszakban, amit imádtam.

Aztán a sorozatos félrenyúlások (számomra!) miatt nem tudtam ugyanúgy kedvelni őket, ahogy addig. Nem mondom, hogy bármi bajom is lett volna velük, de ha nem hallgatom évekig a zenéiket, az elég nagy probléma. Gondolom én.

A Catch Me If You Can ismét egy ilyen csalódás volt számomra. Nem szeretem, pedig próbáltam. Nem nekem való dal, sajnos. Aztán most itt van a Party.

Elsőre nem tetszett, és másodszorra, harmadszorra sem nyerte el a tetszésem. Nem láttam benne semmit, ami annyira SNSD lett volna, vagy bármi ami miatt nagyon fel kellett volna kapnom a fejem. Egyszerűen nem találtam elég jónak. Kellemes volt, persze, nyári dalocska. De ezen kívül semmit sem adott, aminek le kellett volna nyűgöznie. Ezt pedig még most is így gondolom.
Kövezzetek meg, de úgy érzem, nem azt az SNSD-t hallom, amit régebben. Nem, ennek semmi köze Jessica-hoz, mert igazából fel sem tűnt, hogy nincs ott. A hangja sem hiányzott, és a videóban sem kerestem, egyszer sem. Ez lehet hogy furcsa, de igaz.

Most, hogy a húgomnak köszönhetően - aki nagy SNSD fan volt és most is szereti őket -, vagy ezerszer hallottam a számot, sokkal jobbnak hallom. De ez lenne a normális? Mármint, hogy rám kell erőszakolni egy számot, hogy megkedveljem?

Aranyos, kedves dal - nem túl sok jelentéssel a szöveg mögött -, s lehet, hogy nem is kellene többet várnom. Így is messze jobban tetszett mint a IGAB vagy a The Boys, a Mr.Mr, vagy a CMIYC. Uram Isten mennyivel jobb lett ez! (Ez persze csak a saját véleményem!) De ez sem annyira jó, mint régen. Tudom, nem helyes, hogy gyermekkorukhoz hasonlítom őket, de akkor jobban megfogtak, valahogy tartalmasabbnak éreztem mindent.

Végül megszerettem a számot, így meg is zavarodtam, hogy mégis hogyan lehetne ezt értékelni. Tényleg nem tudom. Mivel most már szeretem, nem tudom az első megérzésem alapján megmondani, hogy mit is gondoltam. 
A másik dal egyáltalán nem tetszett a lemezen, kétszer meghallgattam, de semennyire se tetszett, szóval arról nem sok dolgot tudok elmondani.

10/7




Most pedig térjünk rá a fiúkra!

Az első az INFINITE lesz. A bandát egyszerűen IMÁDOM. Nagy betűk Caps Lock bekapcsolva, hatezer aláhúzás, dőlt betű s további túlzások, amit a képzeletetekre hagyok.

Nem, talán félre értelmeztek. Nem a fiúkat, a zenéjüket imádom. A szó minden értelmében. Eddig soha nem kellett csalódnom bennük, még ha a Back címűt csak röhögve tudom hallgatni, mióta egy évfolyamtársam egy csirke hangján utánozta a "Back back back" részt. Azóta nem érzem a dalt igazán. De megérte, mert az egyik legviccesebb élményem volt egyetemistaként.

A dal, amivel teljesen megfogtak a Paradise volt. Az a dal a mai napig a "Minden idők legjobb dalai" listámon van, és nem tudom csak egyszer meghallgatni, ha rákattintok. Akkor már hatvanszor egymás után. Szerintem sokkal jobb, mint a Be Mine, amivel a többi ember megszerette a fiúkat. Az egy nagyon jó dal, imádom is, de számomra nyomába sem ér a Paradise-nak. Még az alapja is gyönyörű magában! Az úgy ahogy van, tökéletes, aki pedig a klipet készítette egy zseni volt. Leborulok előtte. Nem tudom, hogy ilyen alacsony költségvetésből hogy készíthetett olyan remekművet, amiről ezredszer sem tudom levenni a szemem. Gyönyörű az egész, és milyen jelképes, főleg ahogy a szöveg bizonyos részeit viszi képre! Tessék megnézni még egyszer, mert az én szememben ez tökéletes. Ez a kedvenc videóm az összes eddig látott koreai számhoz készült közül.




A Last Romeo számomra szintén nagyon nagy kedvenc volt, sokkal jobban tetszett, mint a Back - amit mindenki furcsának tartott, aki csak hallotta a két számot. Így NAGYON vártam a visszatérést, mert eddig mindig valami nagyon INFINITE dallal rukkoltak elő, ami valahol mégis kicsit más volt. De azért megjelent a "babahang". Nem tudom hogyan magyarázhatnám el ezt nektek, de a családban ez már annyira megragadt, hogy nem tudom miképp fejezhetném ki máshogy magam. Az INFINITE hangjai együtt...amolyan babahangot adnak. Mint a Paradise refrénje is. Na mindegy, hagyjuk, mielőtt totál hülyének néztek. A lényeg annyi, hogy bármilyen dal is jött ki, benne volt a banda hangzása.

Hát, most itt van nekünk egy mini album, és a régen várt BAD. Most olyat mondok kezdésnek, hogy lehet elküldötök melegebb éghajlatra. Nagy izgalommal elindítom a videót, várok a f@s netemre, hogy betöltsön rendes minőségben. Elindul a klip, erre az első mondat amit meghallok, hogy "Veri anyám!" Annyira elkezdtem nevetni, hogy az valami hihetetlen. Na ez után hallgassátok!





Egyébként...nagyon meglepődtem. Őszintén szinte sokkolt ez az átalakulás. Nem ezt vártam, tényleg nem, valami sokkal rájuk jellemzőbbet - ami amúgy megtalálható, de inkább az alapban, mert az továbbra is gyönyörű -, erre jött egy nagyon mai dal, ami arcon ütött mind látványában, mind hangzásilag.

Szerelmes vagyok.

Először a videó. Egyszerűen fantasztikus. A színek, a törött tükör, a további tükrök használata, a fények, az effektek, a vágások, a tv, az ijesztő felvillanások. Mintha egy ember lelki világát láthatnák! Csodálatos, zaklatott, eltorzult, fájdalmas, és nagyon szép. A fények miatt pedig a törött tükör a törések mentén is mintha lüktetne, ahogy a sebzett szív. Komolyan leesett az állam!

A táncos részek persze annyira nem illenek ebbe a képbe, de most mit tehetünk. Ez nem egy lassú szám, tele van ritmussal, és egy pop bandáról van szó. Ezzel számolni kell, bár a szememben jelenleg ez egy dance verzióban teljesedhetne csak ki. Túlságosan el vagyok ragadtatva a többi résztől.

A videó tökéletes, ahogy van.

A dalra ugyanez vonatkozik. Meglepett ugyan, ahogy említettem is, de pozitívan. Én még ilyet nem hallottam tőlük, de maga a szám is lüktet, hol lassú, hol iszonyat tombol, végül pedig valami félelmetes nyugalomba lép át a kép segítségével. 
Nekem ez a nyár visszatérése.
A mini album pedig...végre kaptunk egy kis INFINTE hangzást. DE! Ami a legjobb volt, az tagadhatatlanul a 마주보며 서 있어 | Egymással szemben állva. Ez a dal remek. Tipikus INFINITE dal, gyönyörű, eredi hangszerek, s még a hangjuk is tökéletesen passzol a dallamhoz. Hallom Woohyun hangját - ami legnagyobb bánatomra eddig nem volt annyira lehetséges, mint kellett volna.

Hallgassátok meg az egész lemezt, de még ha arra nem is szánjátok rá magatokat, legalább ezt az egyet, mert megéri!



Összességében is:

10/10 (+5)



A következő banda a GOT7. Róluk is őszintén fogok nyilatkozni. Nem szeretem a zenéjüket. A debüt számuk még elment, de a többit egy hangyányit sem szeretem, főleg a "Haji-Haji-Hajimaaaaa" kerget őrületbe. Maga a dal sem lenne a kedvencem, de az a robot hang ami kicsinál. Az A simán unalmas - persze csak az ÉN ízlésemnek -, és a Girls Girls Girls sem volt túl izgalmas, ennyi biztos. De azt azért többször hallgattam.

Valahogy nem vagyok oda a JYP előadóktól, sokszor egyformának tűnnek, a rap terén meg iszonyatosan! Sajnálom, ha ezzel megsértek valakit, nem áll szándékomban. Egyszerűen nekem nem ez a stílusom. ^^
Ezúttal egy Just Right című dallal ostromolják a kedves rajongókat, amihez persze klip is készült. Lássuk!




Nos, a videó aranyos. Az üzenete is rendben van, kedves és helyes is ahogy van. "Jó vagy, ahogy vagy." Tényleg így is kellene lennie, szóval aranyos, hogy ezzel álltak elő - nem mintha az ő ötletük volna, de akkor is. 

Szép, színes és nagyon ötletes. Ez a fiókból kiugró, mini sztárok elragadják a tini lányok szívét. Már láttam is fb-on, hogy olvadoznak, és a saját szobájukba is akarnak ilyen idol-partit. Helyes, talán ez is a normális ebben a korban, nem? Hadd álmodozzanak a lányok, ez az egészséges - amíg az! -, végül is miből élnének meg a fiú bandák, ha nem a tagok csodálatából. Van ebben marketing, mert nehogy azt higgyük, hogy nincs! De amíg egészséges formában megy, addig rendben is van.


Na, mondjuk Jackson krém nyalogatós része fogalmam sincs hogy került képbe, de azon nyomban ki is vágtam volna onnét. 

Amúgy tényleg ötletes volt, a rajongók biztosan oda meg vissza vannak érte! 

A zene maga, most először kicsit érdekes volt. Egy darabig. A mostanában annyira elterjedt énektelen, zenei részt kivéve legalább változatos volt, és talán szeretni is tudnám, ha nem kell néznem a bugyután vigyorgó tagokat. Az volt az egyetlen a klipben amit nem kedveltem. Bár lehet, hogy a rajongók ezt cukinak találták. Sőt, biztos vagyok benne.

A zene azon részei, ahol "duma" volt, mert hogy az se nem rap, se nem ének, kifejezetten tetszett! Ilyen sem volt még ezzel a bandával. Tényleg elnyerte a tetszésem, bár az egész dal még nem annyira, de talán csak meg kell szokni, ki tudja. Hát eddig ez az egyetlen szám, ami kicsit is felkeltette az érdeklődésem. 

Amúgy, a szép üzenet mellett, észrevette valaki, hogy a klipben szereplő lány milyen fiatal? 10-12 éves? És már amiatt sír, s "kozmetikázik" mert "nem elég szép"? Hát ez is elárul egy színvonalat. Nem elítélni akarok én egy egész társadalmat, mert higgyétek el, nálam nem sok elfogadóbb ember van, de ez már tényleg sok. - Ez nem számít bele az "értékelésbe", csak egy egyszerű megállapítás volt. 


A mini album pedig: Meglepően rendben volt. Élveztem hallgatni, de tényleg. Nem volt túl unalmas, nem is vette el az eszem, de tényleg jól sikerült! Minden számot szívesen hallgattam, egyre sem tudtam azt mondani, hogy rossz vagy félresikerült lett volna, de még töltelékszámnak se hívhatom egyiket sem. 

Tényleg kellemes volt, pozitív csalódás! Ez nagyon felhúzza a visszatérésükre szánt pontomat. 

Nem mondom, hogy rajongó leszek - szerintem ez nem lehet, de mindenképp figyelni fogom őket a továbbiakban!


10/8


Köszönöm, hogy elolvastátok, és remélem ezúttal is számíthatok a ti véleményeitekre is!




Addig is, egy kis ízelítő!


Amikre várunk: 




Sajnos a képből ítélve ez videó szempontjából ismét hatalmas csalódás lesz!




A Gfriend azonban valami igazán jóval kecsegtet. Én bízok benne, remélem igazam is lesz!
Iszonyatosan várom már ezt, szóval mindent bele!

11 megjegyzés:

  1. Hűha, van itt comeback dögivel :)

    Az SNSD-t olvasva kicsit megijedtem, hogy az egész klippet bikiniben fogják végig parádézni, de aztán megnéztem, és meg is nyugodtam :) Nekem sincs ínyemre az "egyszálsemmibenparádézunk" dolog, de láttam már "rosszabbat" is (lásd: Joker(bár a dal az jó)). A dalról szólva, valóban nem volt valami nagy durranás, nekem élményben a GD Darlingjához hasonlít, amit először rendkívül semmilyennek és idegesítőnek találtam, aztán pár hét múlva, már énekelgettem és táncolgattam(!) is :) Továbbá, hiányzik Yoona nemszőke haja, Hyoyeon szőke haja, és Yuri feketéje. Sooyoung és Taeyon rőzséje viszont valami elképesztő! Nagyon tetszik a szín (Soo-nál a rövid fazon), ééés, a klip is valóban gyönyörű lett :))
    És érdekesség gyanánt...valahogy én sem hiányoltam Jessica-t, sem őmagát, sem a hangját, csak nem tudom miért, pedig ő volt anno az első SNSD tag akiről tudtam és hallottam. Érdekes.




    Jelentem csatlakoztam az Infinite rajongó táborához! Azontúl hogy vagy 10 percig(komolyan), nem bírtam abba hagyni a röhögést a 'back back back' és a 'Veri anyám!' miatt, nagyon tetszett az összes dal, a Standing to face to face-től, pedig kirázott a hideg olyan szép volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Ó, nem úgy gondoltam, h végig akkor bugyiban lesznek, de akkor sem akartam ezt látni. :) Nem azt mondom, hogy zavaró volt, csak eleve van erről véleményem. :)

      Ugye? Lehet, hogy csak mi vagyunk így vele, de valahogy Jessica...nekem fel sem tűnt, hogy nincs ott.

      Á! Remek, még egy Infinte rajongóval többet számlálhatunk. Hajrá, hajrá. Nagyon örülök, ha felvidultál ezeken, n is jól szórakoztam. :) Örülök, hogy meghallgattad a dalokat.

      Köszönöm a látogatást, és a kommentet is, mindig sokat jelent! :)

      Törlés
  2. Szia! :) Köszönöm, hogy ismét leírtad a véleményed, íme az enyém:

    SNSD:
    Nekem az SNSD régi számai valahogy jobban bejönnek, talán eddig ez lett a legrosszabb számuk. A lemez másik dala sem valami nagy eresztés. Nem tudom, nekem a dalról rögtön egy AKB szám jutott eszembe. Számomra annyira kis felejthető, pedig küzdök ellene, már elég sokszor meghallgattam.
    A videó.. Először is Sunny piros hajától kiég a szemem.. A táj nagyon szép, a lányok is nagyon szépek.. lennének, ha lenne egy kis színük. Nekem annyira nem jön át ez a nyári életérzés, amikor falfehéren napoznak és ha rájuk süt a nap szinte vakítanak, a ruhájuk meg gyakorlatilag egyszínű a bőrükkel (Talán Taeyeon-nál volt egy pillanat, amikor annyira vakított, hogy el kellett kapnom a tekintetem). A bikini engem nem zavart, észre sem vettem először, meg itt el is fogadható, hiszen egy nyári/tengerparti videóklippről van szó. Még "értelme" is van, hogy kevés ruha van rajtuk, de mondjuk nem lesz a kedvencem ez a fürdőruhás stílus.

    INFINITE:
    Az Infinite a kedvenc (koreai) együttesem. Szerintem nagyon igényes dalokat csinálnak, és ők az egyik olyan együttes akik a tehetségük miatt vannak ma ott, ahol, hiszen egy kis ügynökségtől induktak.
    Ahogy írtad a Paradise nagyon jó dal, és (számomra) elég meglepő, hogy sok előadó milliókat költ egy videóklippre, ők pedig ilyen egyszerűen ilyen jót tudtak alkotni. (Bár amióta egy műsorban elmagyarázták a dalszöveg jelentését, amit nem mellesleg ők írtak, nem bírom röhögés nélkül végighallgatni. Nem olyan kis ártatlanok, mint amilyennek tűnnek :D) Az én kedvenc dalom a Man In Love, pedig mindenki a Destiny-t istenítette annyira. Ugyanez a helyzet a Last Romeo-Back párossal is.
    A Bad elején én az életben nem jöttem volna rá, hogy azt mondja Betting On You.. Eddig mindig valami "Infinites" dallal tértek vissza, de ez most új volt. A Woollim ügynökségben azt szeretem, hogy tökéletesen tudják alkalmazni a hangszereket bármilyen dalban (főleg a hegedű és a zongora). Ebben a dalban is tökéletesen odaillett az elejére a hegedű (nem vagyok nagy zenész, de azt hiszem az hegedű volt). Nagyon szépen felépítették a dalt, az elején, mintha húzták volna az ember idegeit, és hirtelen "berobbant" Sunggyu hangja. Aztán a refrénnél átváltott mai popzenére, majd ugyanez ismétlődött visszafelé.
    A klippben először megijedtem, mert nem számítottama bevillanó kutyára, bambifejre, vagy arra az ijesztő nőre, de tényleg olyan volt, mintha egy ember belső világát mutatná be. Először nem is értettem, mit jelenthet ez a sok szín és felvillanó képek, de most, hogy megértettem, gyönyörű!
    Hiába az Infinite egy popegyüttes, a hangszeres dalok állnak nekik a legjobban (koncerteken is az összes dalukat hangszerrel adják elő), Az albumon is a Standing face to face lett az egyik legjobb.
    Ebbe a "babahang" dologba még nem is gondoltam bele, de miután írtad, feltűnt, hogy amikor mindenki együtt énekel elég magas hangjuk van (De külön-külön is még a rapperek énekhangja is magas).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. GOT7:
      Nem vagyok nagy rajongójuk, A Girls Girls Girls is csak 100. meghallgatás után tetszett meg. A "Haji-Haji-Hajimaaaaa" rész is csak azért lett elviselhető, met éjjel nappal ezt hallottam mindenhol. Az "éééééé" dalukra nem is igazán emlékszem. Nekem inkább egy fiatal 2PM-hez hasonlítanak (Bár lehet, hogy ez azért van, mert annyira őket akarták lemásolni a singer game műsorban).
      Ez a daluk viszont egy kellemes csalódás. Nekem a refrénben az "húúúú" rész, amikor vigyorogtak és fordultak jobbra-balra, nagyon tetszett. Bár nem vagyok abban a korban, de még én is majdnem felpattantam és elkeztem táncolni, mint az a kislány is. Én már hozzászoktam, hogy amikor a rap rész van a dalban, az minden csak nem rap. De hát nem baj az, kell ilyen is. Legalább az ének jó :D
      A videóklipp nagyon aranyos. Jól áll nekik ez a színes kinézet. Szerintem ilyet kéne többször is csinálniuk, a "menő vagyok" stílust meg hagyják meg a BTS-nek. :)
      Jackson krémnyalogatós része tényleg kikerülhetett volna, de a többiek nagyon cuki voltak. A sok (alulöltözött) lánycsapat és (húdemenővagyok) fiúcsapat között jó látni ilyet is.
      Az album többi dala is jól sikerült, szóval tényleg nagyon megleptek most ezzel a fiúk. :)

      Törlés
    2. Szia! :)

      Annyira örülök, hogy nem csak nekem okozott csalódást az SNSD. Én tényleg nagyon próbálom megszeretni őket, ahogy régen is, de nem megy.

      Nekem kifejezetten tetszik, ha valakinek fehér a bőre. Nekem is mondhatni eléggé az, de mindig egyre fehérebbet szeretnék. Valami elmebeteg lehetek. Azzal semmi bajom, ha másoknak barna a bőre, de ha nekem lenne lehet, hogy sírva is fakadnék. Másoknak nagyon-nagyon jól tud állni, őszintén, de magamon el se tudnám képzelni. Emiatt még napozni se napozok soha. Furcsa, de gyerekkorom óta ezt érzem. Megmagyarázhatatlan.

      VÉGRE egy Infinite rajongó! Nagyon szeretem őket, bár mint "emberek" annyira sem ismerem, ahogy a rajongók. Nem nézek műsorokat sem. De a zenéjüket mind szeretem. :)
      Ez a klip valami csodálatos lett! Mikor már a tükörben sem önmagukat látják, mikor a lámpák össze vissza ingadoznak, mintha ők magukat jelképeznék. És még annyit lehetne említeni! Hát...ilyet egy pop bandánál nem nagyon láttam még. Mármint, oké élni szoktak mások is jelképekkel, de de azokat szinte az arcunkba tolják. Ezt bárki is alkotta, egyszerűen meghajolnék előtte.

      A Got7 engem eddig most először fogott meg. Nem túlzottan, de pozitív volt mindenképp. Mostantól jobban figyelek rájuk! :)

      Köszönöm a véleményt, és hogy elolvastad a bejegyzést!

      Törlés
  3. Milyen eltúlzott elemzés. Semmit se látni abból amit te leírtál. Csak azt hogy az Infinite a kedvenc bandád. Nem mintha baj lenne. Csak igazságtalan ahogy a fiúkat összehasonlitottad.... A GOT7 klippje ha már a jelképeknél tartunk sokkal jobb. Fura hogy még abba is belekötsz hogy hány éves a kislány benne. Nehogy az legyen már hogy az Infinte klipp megváltja még a világot is csak mert van benne egy eltörtött tükör. Sokkal reálisabb akkor már a GOT= mert valódi problémával foglalkozik.

    Azt se értem hogy a Paradise mitől olyan jó. Egy kihalt házban mennek fel a lépcsőn aztán meg le a lépcsőn, meg egy álló vonatban énekelnek...hagyjuk már...Mondhatsz amit akarsz nem volt igazad, mert a GOT7 egy jó dallal tért vissza és a klippje is az. Az Infinte albuma fele olyan jó sincs, s a klippjében is csak te keresel ilyen nagy válaszokat.

    Amúgy az SNSD szerintem se lett olyan jó mint volt. Ebben egyet értünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Először is, az INFINITE nem a kedvenc bandám, az a T-ARA. A fiúkat pedig nem hasonlítottam össze, most hogy említed el is felejtettem. Szerintem nem kötöttem bele semmibe, csak elmondtam a véleményem, amit fenn is tartok - ahogy említettem, lehet hogy meg fogom szeretni a GOT7 számát, ha többet hallgatom.

      Az, hogy a Paradise mitől jó, nem fogom itt megvitatni. Mindenki azt lát bele a videókba, amit szeretne. Én is így teszek. De sajnos, talán az INFINITE az egyetlen pop banda, akinél egyáltalán bármit is látni lehet.

      Az pedig, hogy a GOT7 valós problémákkal foglalkozik, nem egyenlő azzal, hogy jobb "jelképeket használ". (?)

      Törlés
  4. Ezen a nyáron úgy látszik nincs megállás :D

    Sose voltam oda az SNSD-ért, néhány réggebbi számukat szeretem amiket minden műsorban agyon nyomattak mint pl az I got a boy vagy a Genie, ezeket megszerettem és nekem a Mr.Mr is tetszett, de ez az új számuk nem nagyon jött be.
    Az Infinite nagyon nagy kedvencem, a dalaikat és a tagokat is nagyon szeretem. Nekem is a Paradise az egyik kedvencem de a Man in Love, a Can you smile és a Lost romea is hatalmas szerelmem. A Bad pedig fantasztikus lett mint ahogy az egész album is. Nem csalódtam bennük :)
    A Got7 nálam azon kevés banda közé tartozik ahol a tagokat jobban megszerettem mint a dalaikat. A személyiségük - már amit mutatnak - nagyon megfogott, de a számaik közül talán csak a magnetic az amit igazán szeretek. Most azonban az új számuk nagyon megtetszett és szerintem a klippjei is aranyos lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Nem-nem, nincs megállás (fogadunk, h miattam van? :D), hála Istennek! Rengeteg remek dallal gazdagodhatunk így. :)

      Bevallom...nagyon furcsa azt hallani, hogy valaki nem szereti az SNSD-t. Mármint, ne érts félre, persze, hogy van ilyen. Csak mikor én csatlakoztam a Kpop szeretők világába, az SNSD szinte tálcán kínálta magát, ott volt kis ártatlanul, s alig volt másik banda. Jó, persze most már az együttesek közötti válogatás is egy évet vesz igénybe...:D

      Azta. Még egy Infinite rajongó? Azt hittem, nagyon kevesen vannak, akik szeretik őket! Nagyon jó dalaik vannak, ez tagadhatatlan. De persze kinek ez, kinek az. :) Remélem hamarost még többet hallhatunk! :)

      Valahogy még mindig ott tartok, hogy kevés fiú bandát tudok megszeretni. Úgy értve, hogy a tagokat is. A GOT7 nekem ismeretlen terület, fogalmam sincs, hogy milyenek lehetnek. Mert igazából... a dalaikat nem szeretem túlzottan, így annyira nem is érdekeltek. Lehet, hogy az én hibám, de megvagyok így is. :) Biztosan nagyon aranyosak, hisz rengetegen szeretik őket, de nekem nem az esetem. Egyedül Jackson az, akit innen-onnan ismerek (pontosabban...jobban mint a többieket), de ő szórakoztatónak, kedvesnek tűnik ^^

      Köszönöm a kommentet és hogy itt jártál! :)

      Törlés
  5. Szia köszönöm a bejegyzèst! :) SNSD:Be kell vallanom hogy nem nagyon kedvelem a zenèjüket...valahogy nekem nem jön be a stílusuk...számomra mindegyik számuk felejtős ès ha nem folynának mindig a csapból nem is emlèkeznèk rájuk...pedig a lányokkal semmi baj nincs...hangilag is nagyon rendben vannak...de valahogy nem tudom a zenèjüket megkedvelni... GOT7: Bevallom kicsit meglepett ez a cuki stílus de nem is olyan rossz.A dal aranyos ès fülbemászó ès bár elsőre nem tetszett,vègül megszerettem...nèha ilyen is kell :D A klippben szereplő lány pedig valóban fiatal...ha jól tudom 13 èves,ès elsősorban nem azèrt ő szerepel a klippben mert fiatal ès csak mèg cukibb lenne így az egèsz vagy mert jellemezni akarják a társadalmat hanem azèrt mert JR-el szerepelt együtt egy sorozatban,ès jó barátok lettek a forgatás alatt.Szerintem ez csak egy kedves gesztus akart lenni :) Mègegyszer köszönöm a bejegyzèst :) Enii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én köszönöm a hozzászólást! :)

      Az SNSD mostani lemezeiért én sem vagyok oda, egyszerűen nem olyan jók (szerintem), mint amilyet hozni tudnának. Régebben (Hoot korszakig) szerettem a dalokat (kivéve RDR), de aztán valahogy ez teljesen megváltozott. Sajnos.

      Ééééés itt a GOT7. Én igazából nem kedvelem őket mint banda, de nem tudom miért. Látom, hogy jó dalaik vannak, de a debut számukon kívül nem tudok egyet se szeretni. Se az If You Do se a FLY, valahogy nem. De talán majd egy újabb dallal. :D

      Én köszönöm, hogy olvastad és hogy megjegyzést is hagytál! :)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...