컴백시간! 소나무 | 라비 | 드림캐쳐| 니엘 | 씨엘씨 | 서현 | 비



Juhúúú! Ismét eltelt egy hét, én pedig nyomon követtem a visszatéréseket. Nem volt belőlük igazán sok, de mindegyikben volt valami érdekes - vagy nem.

Ezúttal kik következnek?

Sonamoo, Dreamcatcher, CLC, Seohyun, Niel, Ravi és Rain.

Lássuk!



Visszatért a Sonamoo, igen, a lányok akik a B.A.P lánytestvéreiként híresültek el - egy cégnél vannak ugyanis. Az I Love You Too Much imádatom egyik tárgya volt a múlt évben, így már nagyon kiváncsi vagyok ezúttal mit alkottak:




Hát, őőőőő, izé. 

Nekem ez annyira nem tetszik. 

Igazából nincs vele bajom, valahol olyan kis Seventeen-es, hajaz az előző számukra is, de itt sokszor túlcsordul a cukiság. 

Nem is tudom. Az alappal nem lenne bajom, és talán még a hangokkal sem. De mikor meghallottam a dal vége felé az a "magas hangot", majdnem kiszaladtam a világból. Olyan volt, mintha rátapostak volna szegény lány lábára, és csak nyikkantott volna egyet. Nagy csalódás volt, főleg annak tudatában, hogy ennél ezerszer többre is képesek, minden szempontból. A legrosszabb pedig az, hogy egész jól építették fel a dalt, a ritmusa rendben is van, a refrén előtti felvezető rész nagyon jó! Már vártam, hogy nagyot üssön! És nagyon ütött, csak nem úgy ahogy én szerettem volna. 

Aranyos meg minden, de egyébként elég gyengécske - persze ez csak az én véleményem. A klip cuki, de nem tudom miképp dicsérhetném. Tényleg, szörnyen hidegen hagyott az egész. A lányok szépek, csinosak, de nem tűnt ki senki annyira, hogy most azt mondjam, azta. A szerkesztése jó, de képileg sem nyűgözött le. 

Ha az egész albumot nézzük: 



Most megmutatom hogy nézhettem ki - csak természetesen kevésbé elragadó arccal:




És igen, rájöttem, hogy igazából leszarják az egész bandát.


Mondjátok csak, hogy lehet az, hogy a promós dalon kívül minden másik számot érdekesnek találtam valamilyen szemszögből? Nem mondanám, hogy bármelyik levett volna a lábamról, de még mindig jobban lekötöttek, mint a klipes szám. És így is gyengének találom a legtöbbjüket.

Az első, a 내 맘대로 해 | Az fogom tenni, amit én akarok című elékeztetett a debütálásukra, mikor még mertek nekik olyan dalt adni, amin keresztül megmutathatják a tehetségüket. Tudjátok, ezek a lányok eszméletlenül jól énekelnek miközben táncolnak. Akkoriban nagyon sokan figyeltek fel rájuk - és mostanában lenne is hely a számukra. Már nincs 4Minute vagy 2NE1, szóval kicsit bátrabbak is lehetnének az ilyen dalokkal. Szeretném, ha ilyesmivel - csak azért erősebb formában - térnének vissza! Nagyon, nagyon kedvelem ezt a stílusukat, és a szám maga is a kedvencem az egész albumról.

A harmadik, az 오렌지 카푸치노 | Narancsos cappuccino egy kicsit 'korai SNSD' hatású, amit szeretek. Cuki, de valahogy mégis elég lendületes.

A negyedik, a Talk About You | Beszéljünk Rólad! című pedig nagyok szép alapot kapott. Ti is halljátok az ének alatt ezt a torz orgona hangot (?), ugye? Nekem nagyon tetszett, és a lányok itt szépen is énekeltek, a hangjuk meglepően illett a dalhoz. 

Őszintén szólva, tényleg csalódott vagyok, mert ettől sokkal többet vártam. Szeretem a hangjukat, és nagyon tehetségesnek tartom őket, főleg az élő fellépések miatt, mert szinte hibátlanul énekelnek még akkor is, ha kemény a koreo. Csak nézzetek utána, tényleg nagyon jók - ezért is gondolom, hogy a cég nagyot hibázik, ha ezt az erőltetett cukiságot folytatja. Bár ez a cég soha nem a józan eszéről volt híres, ez igaz. Na a lagymatag promóról ne is beszéljünk, mert felhúzom magam. A rookie bandák közül a Sonamoo az egyik, akit szívesen támogatnék, mert tényleg látom a tehetségüket, minden téren. 


Maga a dal: 
10/5
Összességében: 
10/7







A következő legyen a CLC. Tudjátok mind, hogy szeretem ezt a bandát, eddig egyszer sem csalódtam bennük, szeretem a zenéjüket. Igaz, a Pepe és a No Oh No között volt egy kis mélyrepülés, de ez a két dal egyszerűen... nos, valami hasonlót vált ki belőlem:




Ehm, csak én nem vagyok ilyen jó. Hagyjuk is inkább. LOL



Na szóval, nagyon vártam már ezt a visszatérést, mert, mert csak na. Lássuk mit alkottak a lányok!





Ez k.va jó lett!


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA






NEM



Ez meg mi a franc volt? Őszintén, mi a fene ez? Valaki feleljen nekem, mégis mi szükség volt erre? Azt hittem, hogy felforr az agyvizem, miközben hallgattam és néztem a klipet. Szépen lassan nagyon, de nagyon dühös lettem. Ez a cég... most komolyan, ne már!

Most szépen elmagyarázom, mielőtt még nagyobb retardáltnak néztek, mint amilyen egyébként vagyok. Tehát. A problémám Hyuna.

A dalról és a videóról is ordít, hogy Hyuna keze van a dologban. Ez egy totál neki való szám, még a lányok hangján használt effektek is ugyanolyanok. Az ő mozdulatait és ruhatárát látom az egész klipben.

Itt most nem csak arról van szó, hogy nem igazán kedvelem Hyuna stílusát, hanem arról, hogy EZ HYUNA STÍLUSA! Sőt, néhány helyen egyértelműen emlékeztet a dal egy-egy 4Minute számra. Amivel pedig az a baj, hogy a legtöbb 4M rajongó utálkozni fog ezeken a lányokon, hisz pont azután jött elő a banda ezzel a stílussal, miután a 4M feloszlott. Így hát várható a sárdobálás, ami nyomot is hagyhat a lányok karrierjén. Ezzel mondjuk a cég annyira nem törődik, el lett intézve a dolog azzal, hogy Hyuna segített a dalban.

De őszintén, változtat ez bármin is? 

Miért kellett áthelyezni egy feloszlott banda stílusát ilyen hirtelen és szerencsétlen körülmények között egy olyan bandára, amit egyértelműen nem így debütáltatták? Ez rosszabb, mint a Black Pink esetében - akit tényleg 2NE1 2.0-nal gúnyolnak/tak. Ott legalább az időzítésre figyeltek, s megvédték az előadóikat a támadásoktól. De itt? Odavágtak annyi infót, hogy "hát no, Hyuna csinálta, szal kuss".

Ezzel csak az a baj, hogy a tényen nem változtat semmit. A lányok egyébként egy nagyon jó koncepcióval debütáltak, mit nem adnék, ha még egy olyan számot hallhatnék tőlük! Igen üdítő volt a sok EDM szám között. De most...

Elmondom mit látok én:

 A 4Minute rajongók nagy része eleve nem érti miért oszlott fel a kedvenc bandájuk = a cég egy szar. Mivel mindenki panaszkodik, a cég előrántja az amúgy alig promótált együttesét, majd egy kész Hyuna (és háttértáncosai) számot ad nekik, aztán az összes létező formában "Hyunásítja" őket, az egyik lányt szó szerint Hyunának sminkelteti. Aztán az arcunkba vágja, és annyit mond:

"Nesztek, itt az új 4Minute. Gondolkodtam, hogy a nevüket is átruházom, de kicsit bonyolult lenne a jogi procedúra, szal na. Legyetek boldogok! Ja, amúgy ha nem tűnt volna fel, akkor kicsit hasonló a stílus, de csitu van vazze, Hyuna segített nekik Hyunává válni. Kircsi nem?"

Komolyan... Néha nem értem, mit szívnak a cégvezetők. De nekem is elkelne egy kis optimizmusukból. Persze végül nyerni fognak, a rajongók beletörődnek, mert hát fülbemászó a szám, Hyuna stílusa elég népszerű, szóval kezdetnek megteszi. Ha nem reagálnak a sértésekre, akkor elülhet a botrány - ami a koreai rajongók között elég nagy most.

Biztosan igazán büszkék magukra, de ez igen mocskos húzás volt. Kockára tették a lányok karrierjét is, csak mert nagyot akartak ütni. Ilyen formában ez tényleg bosszantó.

Ami pedig még ennél is jobban, az a teljes lemez volt.

Hallgassátok meg!




Mikor meghallgattam az egészet, én csak...
Közben azt gondoltam: 
"Ezt a céget idióták vezetik? És én mennyire vagyok idióta, hogy ezt a kérdést még fel is teszem?"



Min akadtam ki? Azon, hogy az album tele van eszméletlen jó dalokkal! Minden egyes szám jobb, mint amit promóznak!


Minden egyes rohadt szám! Ehhez azért tehetség kell, mit ne mondjak.


Itt van a Liar: 





Ez a dal rohadt jó! Százszor kellemesebb és fülbemászóbb, mint a klipes dal. Elragadó a ritmusa, a dallama, az alap, a hangok, minden! 



Vagy például a Mistake: 




Jó ég! Ez csodálatos lett! A basszus (No More Dream amúgy LOL), a dallam, a szöveg, a jó ég! 


Vagy akármelyik másik! Jó jelölt lett volna még a Meow is - a többi dalt nem volt időm lefordítani, vizsgaidőszak van, szörnyen sajnálom. ! Jézus ereje, kegyelmezzen valaki! Hát most tényleg így kellett csinálni ezt? Nem lehetett volna valamelyik ezek közül? Ahol nem hallom minden egyes másodpercben Hyuna hangját? 


Uhh. Szörnyen felháborodott és csalódott vagyok. Őszintén.



Maga a dal: 
10/7
Összességében: 
10/10




A következő legyen Seohyun, az SNSD legfiatalabb tagja. Ti is gyanakodva figyelhetitek az SM lelkesedését a szólók kiadása terén - már ha SM fanok vagytok. Én magam ennek a cégnek a zenei stílusát szeretem a legjobban, már ha nem nézzük a SUJU-t és az SNSD-t (őszintén sajnálom, de nem igazán jön be amit ők adnak elő). De ott van a SHINee, az f(x), az EXO, a Red Velvet, az NCT - nekik pedig imádom a zenéit. Na jó, a legtöbbet


Szóval, mind észrevehettük, hogy az SM - annak ellenére, hogy mindenki a legk.csögebb cégnek tartja, igenis támogatja az előadói karrierjét, Persze nem pusztán szívjóságból, de ezt nem is várhatjuk el tőlük. Tehát, azzal is tisztában kell lenni, hogy az SM-et is a pénz tartja fenn, szóval oka van minden egyes cselekedetüknek. Erre is gondoljunk néha. Ezért is gyanús a sok szóló, ahelyett, hogy a bandát egészében promóznák. Ti is arra gondoltok amire én, igaz? Oké, még egy visszatérés s lehet hogy búcsút inthetünk a KPOP egyik legikonikusabb bandájának, az SNSD-nek is. Na de, lássuk hogy mit alkotott az említett együttes maknae-ja, aki elég régóta szeretett volna már egyedül is zenét csinálni.




Hm, ez egész jó lett! Ahhoz képest, hogy az első ilyen száma, egész jó lett. A hangzás erősen Ariana Grande stílusú dalokat juttatja az eszembe, de ezzel nincs is semmi baj, maga Seohyun szereti az ilyen dalokat, nem meglepő, hogy ezt választotta. 

Egyébként. Meg kell jegyeznem, hogy rengeteg olyan kommentet olvastam, miszerint "az SM elkötött minden pénzt Taeyeon-ra", "az SM Taeyeonnak adta a jó dalokat és klipeket, Seohyunnak már nem maradt semmi". Hát, mikor ezeket olvastam, így ültem a gép előtt és néztem magam elé. Mert az igazság az, hogy Seohyun maga választhatta ki majd 30 dalból azt, amelyikkel debütálni akart. Ezen gondolkodjunk el egy kicsit, majd hagyjuk leülepedni. Mert gyerekek, nagyon kevés KPOP előadónak adatik meg a lehetőség, hogy megválaszthassa miféle dalt akar promózni. A legtöbb esetben csak eléjük vágnak valamit, hogy "nesze, énekeld fel", aztán kész. 

Ha ezek után nem tetszik a szám, az már a ti magánügyetek. Nekem sem nyerte el a tetszésem igazán, hogy őszinte legyek. Nem az én stílusom. Viszont roppant büszke vagyok erre a lányra, amiért szembement az átlag elvárásokkal, és ahelyett hogy az SNSD stílusát vitte volna tovább, vagy a közízlésnek megfelelően, valami pörgőssel jött volna ki, azt választotta, amit ő szeret. Tudtommal a lemez többi részét ő maga készítette, ami még jobb dolog. Gratulálok neki, igazán jó érzés lehet megmutatni a világnak a saját kreálmányait és gondolatait!

A klipről mit tudnék elmondani? Szép színek, érdekes de egyszerű kivitelezés. Egy dolog viszont teljesen kiakasztott, az a fém valami Seohyun szoknyája felett. Ami a Galaxy Supernova-ban is volt az SNSD lányokon. Azt hittem, hogy az csak egy egyszeri ballépés volt, de most visszatért, hogy kísértse a rémálmaimat. Nagyon nem jött be. 

Az étkezős jelenetek jól sikerültek, viszont a végén, mikor mutatták a halott pasit, egy kicsit erős volt. Mármint, nincs vele semmi bajom, csak általában utalni szoktak az ilyesmire, itt meg bevágták a csávó hulláját, mintha mindez tök normális lenne. Nem zavart igazából, csak meglepett.

Az egész album: 



Nem az én stílusom, egyáltalán. Ahogy a promós szám sem, a többi se lepett meg. Kicsit még unalmasnak is találtam, egyszer tudtam mindössze végighallgatni. Azt hallani, hogy nagyon-nagyon szépen kidolgozott zeneileg, és Seohyun hangja is tökéletesen hangzik. A lemez jó, csak nem az én stílusom. Ennyi. Itt nem az albumot hibáztatom, vagy a kivitelezést, hanem magam. LOL.


Egy dal viszont akadt, amit megszerettem. Ez a Love & Affection. Nagyon kellemes hallgatni.




Van ritmusa, érdekes a dallama, Seohyun hangja pedig nagyon szép. Nekem ez a kedvencem erről a lemezről.


Maga a dal: 
10/7
Összességében:
10/8




Utoljára pedig jöjjön egy frissen debütált, nem, nem is... egy újra-debütált banda. A lányok a Dreamcatcher nevet kapták - eredetileg MINX volt a banda megnevezése. 


Nem tudom, hogy emlékeztek-e, de mikor a MINX debütált, teljesen odáig voltam a Why Did You Come to My House című daluk annyira jó volt, hogy az év kedvenc újonc bandájának választottam őket. (Hűű, mintha valami fontos személy lennék). Ezért érthető módon, nem annyira tetszett ez az egész új tagos, új neves hülyeség. Ehhez nem kellett volna az egész procedúra, pusztán maga az új stílus. s akkor az eredeti rajongók nagy része se lenne megzavarodva. Áh, mindegy. Ez a Dalshabet cége, min lepődök meg? 


Na szóval. Lássuk a klipet:




Gyerekek! Én annyira vártam már ezt a videót, mint a sivatagban kóborlók az esőt. 


Amióta kidobták a bemutatókat, számoltam vissza a napokat, mert annyira de annyira jól néztek ki a képsorok! Most pedig, hogy végre láthattam, nos, vegyes érzéseim vannak. 

Egyrészt ugrálok örömömben, mert ilyen magabiztos fejjel a falnak rohanást sem láttam még! A KPOP lányoknak általában két választásuk van, vagy cukik lesznek, vagy szexik. Ne higgyük, hogy ez a saját döntésük, a társadalom sem hagy más lehetőséget nekik, "hisz milyen szerepe lehet egy nőnek? Vagy aranyos, vagy szexis". Ebbe is gondoljunk bele egy kicsit! Mivel eleve ez a gondolkodás uralkodik, nem volt őrültség bedobni...ezt? 

Ó, dehogynem! De nekem nagyon bejött. A baj csak annyi, hogy... nos igen, a baj a KPOP rajongókkal van. 

Mert képmutatóak, mint mindig. Figyeljük csak meg a reakciókat! 

Ha a banda cuki stílussal áll elő: "Nem igaz, hogy nem tudnak mást, már hánynom kell ettől, tényleg".

Ha a banda szexi stílussal jön ki: "Komolyan? Ahelyett, hogy a koruknak megfelelő dalt kapnának, nem csinálnak mást, csak a picsájukat rázzák. Undorító."

Ha a banda "menő" stílussal debütál: "Ó 2NE1 utánzók!!!"

És most, hogy ez az együttes próbált valami teljesen egyedit mutatni, mi volt a reakció? Na mi?


"Ez egy női VIXX. Ez egy VIXX utánzat."



Én meg...



Az bezzeg nem zavar senkit, hogy a férfi együttesek nagy része ugyanazt a stílust hozza egész pályafutásuk alatt! Az nem baj, ha a férfiak vannak félpucéron a videókban, vagy a f.rkukat fogdossák a koreó alatt. 

Olyan képmutatóak vagyunk, de tényleg. Vagy ítéljük el mind a kettőt, vagy fogadjuk el mindkettőt. Ha nem, akkor javaslom ezen hölgyeknek, aki ennyire lenézi a női előadókat, hogy menjenek vissza a konyhába sütni, s ajánlom, hogy közben nyakig begombolt bundakabátban legyenek. A nőknek amúgy is az való!

A legfelháborítóbb pedig az, mikor a rajongók azzal jönnek - akiknek legtöbbje nő -, hogy "undorító, amit a női előadók csinálnak". "Még a cuki tánc közben is próbálnak szexik lenni." 

De mindezek mellett ezek a csajok arról ábrándoznak, hogy mit tennének az oppáikkal, akik olyan táncot vágnak le néha, ami már több mint vérlázító. De persze közben fájlalják, hogy "jajj ilyen a koreai társadalom, meg olyan, nincs női egyenlőség stb." 

Tényleg

Komolyan

Ti is érzitek az iróniát a leírt sorok mögött, ugye? Remélem.



Na szóval. Nem igazán értem, hogy mi köze a lányoknak a VIXX-hez. Engem se a zene, se a klip nem emlékeztetett egy VIXX megjelenésre sem. Az látták volna közösnek, hogy sötétebb a koncepció? Hát, nekem nem volt hasonló.

Azt mondjuk el kell mondanom, hogy a videó nem sikerült olyan jól, mint ahogy azt vártam. Néhol elég olcsó megoldások voltak benne, de egyébként igen kreatív és frissítő volt! Kicsit csalódott vagyok a történet kiforratlansága miatt, s kétlem, hogy ennek tényleg lenne folytatása, ahogy azt a videó végén ígéri a kis felirat. 

A másik. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de engem kifejezetten zavart a "vénember" a klipben. Mármint, nézzetek rá! Túl öreg a férfi - persze csak a lányokhoz képest -, és mégis néha olyan kifejezés ül az arcán, mint valami pedofilnak. A végén pedig az a mosoly... Látja a lányokat párnacsatázni, erre bevág egy ilyen mosolyt?




Ez nagyon beteg volt. Lehet, hogy azt akarták kifejezni, hogy a pasas lassan bekattant a sok fura eset után, de akkor is nagyon hülyén jött ki. Főleg, hogy a szöveg elég hm, nos, érdekes. Férfi-női kapcsolatot ír le. Erre itt a pasi, aki tizenéves kislányok párnacsatázását nézi, ilyen beteg arckifejezéssel. Ehm. Beteg.

Maga a történetszál a klipben... tényleg csalódás volt. Mármint, oké, kliséket hoztak fel, de akkor már lehetett volna egy kisebb fiatalokból álló csoport, akiket a lányok kísértenek. Mekkora lett volna! Szépen lassan egyesével elkapják őket, majd az utolsó fiú nyit be ebbe a szobába. Imádtam volna! Ez sem lett rossz, csak ez a faszi. LOL. Lehet, hogy én vagyok az egyedüli, de eeeeh.

Na akkor, a zenéről. Nekem nagyon bejött. A személyes véleményem az, hogy "asdggkflhkggjémé". Viszont, vannak vele elég nagy problémák. 

Először is. Nem oldották meg jól a pop és rock részek összehangolását. Túlságosan elüt a két rész egy-egy helyen. 

Másodszor. A rock nem népszerű Koreában. Nagy kockázatot vállaltak ezzel. Ha pedig valaki szereti ezt a stílust, akkor fájlalni fogja, hogy tizenéves kiscsajok "pattognak és nyávognak" közben, de "a zenét bezzeg nem ők csinálják". Emlékeztek még az AOA zenekari pályafutásának bukására? Akkor jó.

Harmadszor. Ez egy tipikus lányok által előadott JROCK szám. Sőt, erősen emlékeztetett bizonyos dalokra, amiket ismerek is. Elég meglepő volt, elsőre nem is tudtam hová tenni a dolgot. Féltem mi lesz a többi KPOP rajongó véleménye, mennyire fogják lehúzni őket. Hát, ez meg is történt, mert anime opening-nek hívják a dalt, amellett, hogy Vixx hasonmás, természetesen
A másik problémám pedig a kislemez lenne.

 


Nekem nagyon tetszett. Nem tagadom, imádom mind a két stílust ami megjelenik itt, ezt pedig tudhatjátok jól. Viszont a 소원 하나 | Egy kívánságom van ismét erősen japán hatást kelt, mintha csak egy Flower dalt hallanék. Ezzel sem lenne bajom - de másoknak van. Anime opening - anime ending. Így hívják a két dalt. Csak azt nem értem, hogy ezzel mi a gond? Még ha arra is asszociáltok először, nem kötelező, hogy igazatok legyen. 

Végre itt egy lányokból álló banda, ami a legtöbb női rajongó kívánságára se nem cuki, se nem szexi, se nem "menő". És mindezek ellenére rengeteg negatív kritikát kapnak, főleg nőktől. Komolyan nem értem, hogy mit akarnak az emberek. 

Nekem tökéletesen megfelelt a dal, és a debüt is. Régen láttam ennyire erős debütálást, annak minden hibájával együtt sem.


Maga a dal: 
10/8
Összességében:
10/10



Most pedig következzenek az urak!


Jöjjön Niel, a Teen Top énekese. Nem vagyok valami nagy Teen Top rajongó, a régi dalaikat szerettem, de mostanában nem vagyok elragadtatva tőlük. Niel pedig, nos, soha nem volt a kedvenc tagom. Erre egyetlen okom van, az, hogy nem szeretem a hangját. Nem azt mondom, hogy rossz, csak nekem nem jön be, ennyi. 




Hát, még engem is meg fog lepni amit most mondok, de egész jó lett. Nem ájultam el tőle, de nagyon szépen kidolgozott dal lett. A klip is csinos, kellemes nézni. A zene ritmusa és a dallama kicsit álmosító - nekem, de nem tudok igazán kiemelni hibákat. Jó munka volt, de mondjátok azt, hogy ilyen dalt most hallotok először életetek során! Sajnálom, de elég tipikus lett. Minden második banda kidob egy ilyen dalt pályafutása során, legalább egyszer. Mondjuk megértem, hogy miért nem pörgősebbel jött elő, hisz azt meg a Teen Top-hoz hasonlították volna, s kb. az jöhetett volna le a rajongóknak, hogy "nincs saját stílusa". De persze az is lehet, hogy Niel ezt a fajta zenét kedveli egyébként is. Ami teljesen rendben is van! Mindenki azt szeret amit csak akar, és ha tényleg ez volt a szíve vágya, akkor igazán boldog vagyok, hisz sikerült olyat nyújtania, amiben kedvét leli. Ez lenne a legfontosabb!


Lássuk az egész albumot: 




Nem tudom mit mondjak, hogy ne tűnjek teljesen seggfejnek. Oké, sajnálom, de ez az album teljesen egyforma dalokból áll. Tényleg. Nem bírom normálisan elkülöníteni a dalokat egymástól, a hangzásuk teljesen egyforma. Alig van bennük ének, csak ilyen lágy suttogás és romantikus halk - egyébként technikailag nagyon szép - izé. Sehol egy kiugrópont, sehol egy törés. Nincs benne egy csepp izgalom sem. A dalok szövege is egyforma, 

Nagyon unalmasnak találtam. Ha kevencet kellene választanom, akkor azt mondanám hogy talán az utolsó, a 그런 날 | Ilyen napokon című. A dallama szép, van benne egy kis ritmus is, ami valahol izgalmassá tudja tenni a számot. Nem annyira lapos mint a többi. 

Tényleg bocsánat, nem akarom bántani őt, meg a rajongóit sem, de ez nagyon nem az én világom. Ha legalább egy-két más stílusú dal feltűnt volna, akár rá is bólintok. De... ez totál egyforma, monoton és majdnem elaludtam a hallgatása közben. Ettől még nagyon szépen meg lett csinálva, egy adott koncepció köré építkezik - szerelem persze -, jól átadja a szövegek hangulatát, csak... nekem nem tetszik. Ennyi. Tényleg. Még Niel éneklése is jó, csak nem az én stílusom. Esküszöm, megpróbáltam szeretni, de nem megy. *sóhaj*


Maga a dal: 
10/ 6
Összességében:
10/5




A következő legyen Rain. Ehm, előre kijelentem, nem szeretem ezt a férfit. se színészként, se énekesként. Tudom, hogy nagyon népszerű, de eddig egy dala sem tudott még egy hangyányi érzést sem ébreszteni bennem. Egyszerűen hidegen hagy minden amit kiad a kezei közül. Nem az ő hibája, csak nagyon eltér attól, amit én szeretek. Már régen hallottam felőle, de most ismét kiadott egy kislemezt. Nézzük: 



TE JÓ ÉG! TE JÓ ÉG! URAM ISTEN!


Ez a klip annyira jó lett, hogy négyszer egymás után indítottam újra. Uram Isten, nagyon-nagyon szép! Azt a! És milyen egyedi! Jézusom, szinte szemet gyönyörködtető! 

És ennyi volt a lelkesedésem.

A dal ismét nem érintett meg. Mondjátok, ti is halljátok azt a... öhm, nem tudom hogy fogalmazzam meg... Halljátok azt a hangot, ami mintha valamiféle nagyon vékony, gyors dobpergés lenne? Pl. 0:50-nél? És az egész refrén alatt? Kikészülök tőle. Mostanában minden egyes rohadt dalban hallom. Tudom, hogy ez semmiségnek tűnik, de engem halálra idegesít! Ide pedig - de ez csak az én véleményem -, nem illett. Vannak dalok, amikben nagyon jól hangzik, de itt idegesített. Olyan mint egy agresszív tücsök.

A szöveg szép és a zene is, de nem köt le túlzottan. Simán kinyomnám a videót. A dallam néhol nagyon réginek hat, mintha egy tíz évvel ezelőtti dorama OST-je lenne. Ezzel mondjuk nincs bajom, csak furcsa a sok friss hangzás mellett. 

Persze a kommentek fele most is abból áll, hogy Rain milyen jó faszi. *k.va nagy sóhaj* 


10/ 6



Utoljára pedig beszéljünk egy kicsit Ravi-ról is. A Vixx rappere, akit sokan csodálnak.érdekes stílusa miatt. Ami egyébként számomra is elragadó tud lenni néha. Már sokan várták, hogy végre tényleg kiadjon egy teljes lemezt, ahol kifejezheti saját magát. Nos, itt az alkalom, nézzük meg: 




LOL. Csak LOL. 

Nekem... ez... tetszik

Elsőre rohadt idegesítő volt. A szobatársaimmal néztem meg - mind ugyanazon a szakon vagyunk, szóval érdeklődésünk elég hasonló. Csak ők más együtteseket szeretnek. Magányos vagyok, brühühü.

Miközben néztem a klipet, az első mondatom az volt: öltözz már fel! Vagy hétszer elmondtam egymás után, mert annyira rohadtul zavart, hogy Ravi egy szál gatyában vergődik. A többiek röhögtek csak, aztán az egyikük megjegyezte, hogy milyen jó Cheetos tetkói vannak. lololol.

Ne értsetek félre, semmi bajom a férfival, de nagyon nem tetszik, hogy így mutogatja a testét. Erre miért van szükség? Ha egy nő teszi, akkor egyből kurvának van címkézve, de ha Ravi, akkor szexi. Ez hol fair? Engem pl. mind a kettő ugyanúgy zavar, mert próbálnék figyelni az MV-re, de ahelyett, hogy bármi történne benne, csak Ravi-t látom, ahogy félpucéron pattog. Egyszerűen nem vagyok erre kiváncsi! Se nőkre, se férfiakra. A zenét akarom hallani, és a hozzá készült, remélhetőelg kifejező klipet. Hát, a klip része itt csalódást okozott. 

A zenét viszont nagyon szeretem. Kellett hozzá 3 alkalom, de most már kifejezetten érlvezem! Kivéve. Kivéve San E részét. Az annyira kiakasztóan gusztustalan, hogy nem találok rá elég súlyos szavakat, amivel kifejezhetném mennyire nem tetszik. Eleve nem csípem a pasit, nekem kicsit egyhangú az előadásmódja, de itt még kevésbé tetszett. Teljesen elütött az amúgy energikus dal többi részétől. 

A dalszöveg, nos, nem volt valami nagy durranás, hogy őszinte legyek. Valami mást vártam, kicsit ütősebbet. Nem rossz, csak tartalmilag... nem a Feneketlen-tó, ha értitek mire gonolok. 

Nézzük az egész lemezt:



Jó lett. Szerintem kifejezetten jó lett, nem volt bajom egy számmal sem, sőt kifejezetten élveztem hallgatni őket. A szövegek itt sme ragadtak magukkal, néha csak úgy voltak. Ne értsetek félre, de nem tudtak megérinteni. Mert tudjátok mit várok egy ilyen lemeztől? Hogy hallhatom az énekes/rapper valós gondolatait, történeteket, érzelmeket. De itt, nos, hát, nem éreztem semmit. Kellemes dalok voltak, tényleg jók lettek, de olyanok, mint bármely más jó album számai. Egy sem tudott szíven ütni, Meg ugye Ravi rapper, és azt gondoltam, hogy kicsit... több rap szám lesz a lemezen. Mármint nem olyan, ahol néha bele-bele rappel a szövegbe, hanem full rap számok. Ehelyett inkább valami pop-szerű albumot kaptam. 
Nincs vele baj, nekem kifejezetten tetszett, csak értitek, nem ezt vártam. De egyébként minden dal élezhető, nem is hasonlítanak igazán egymásra, így mikor véget ér egy szám, ott van a kíváncsiság, vajon milyen lesz a következő? Ezt pl. Niel esetében nagyon hiányoltam. Egybefolyt minden. Itt ezt jól megoldották, egyébként biztos sokat dolgoztak a lemezen, gratulálok!
Egyébként azt el kell mondanom, hogy... elég nehéz a szívembe férőznie egy rap albumnak. Méghozzá azért, mert nos, már van egy ilyen szerelmem. Erről még nem beszéltem, de a következő bejegyzést majdnem csak ennek fogom szentelni. Várjatok türelmesen - nem mintha nem lenne jobb dolgotok. lol. Szóval, azt tudjátok hogy imádom MC Mong-ot, és Ilhoon-t. Nagyon tisztelem őket, amiért ennyire le tudnak venni a lábamról. De most nem róluk van szó, hanem a titkos zenei szerelmemről. Na mindegy, szóval a köv. bejegyzésem róla (is) fog szólni, szóval majd ott elmagyarázom, mert ha belekezek, akkor órákig ezt írom. Mint mondjuk most. *sóhaj*
Jöjjön a kedvenc számom: Á, a 아 몰라 일단 nagyon jó lett! Olyan, amilyet hallani is akartam végig az albumon! Imádom az ilyen számokat - még ha bejegyzéseimből nem is süt annyira, Ez remek lett! A többihez képest tényleg kiemelkedőnek érzem. 

Örülök, hogy hallhattam a lemezt, és remélem hogy Ravi kapni fog még lehetőséget arra, hogy megmutathassa milyen előadó is akar lenni a továbbiakban. Jól esett hallgatni a dalait, a fiúk közül az ő visszatérése tetszett a legjobban, ez nem is lehet kérdéses! 
Csak a dal: 
10/8 -> San E(!)
Összeséségben:
10/9



Harmadik hétnél tartunk. Lássuk változott-e a véleményem!


Kedvenc szám:  NCT 127 - Good Thing

Kedvenc album:  NCT 127 - Limitless

Kedvenc klip: April - April Story

Egyelőre még senki sem taszította le őket a trónról. De várom, hogy valaki megpróbálja! Légyszi! Nagyon betegnek érzem magam. :D


Nektek mi a véleményetek? Kiváncsian várom, mint mindig! :) 

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hadd tudjuk már mi nem tetszik nekünk! Ha nekem nem tetszik a lányok "ribancos tánca" akkor nem tetszik. A férfiak max a felsőjüket veszik le... de mint tudjuk nekik nincs ott mit mutogatni. Az nem ugyanaz mint a lányoknál.... azért nagy a különbség! A nőknek nagy része pedig nem is táncol, a "picsáját" rázza. Te mondtad. És ez megint egy nagy különbség....

      Törlés
    2. Szia!

      Ne haragudj, de szerintem nem pont arra reagáltál, amit én írtam le.

      Lehet, hogy a férfiak intenzívebb koreográfiát tanulnak meg, s az is lehet, hogy "csak a mellkasukat" mutogatják - de ugyanabból az okból, és ugyanazt a célt érik el vele. A lényeg szerintem ennyi.

      Mellesleg, egy szóval sem említettem, hogy nekem tetszene a "picsarázás". A mondandóm lényege nem ez volt.

      Köszönöm a kommentet!

      Törlés
  2. Szia ^^

    Ma találtam rá a blogodra és azzal fogtál meg, hogy imádod az EXO-t de nem ócsárlod a BTS-t :3
    (igen most visszamenőleg szinte mindent elolvasok :D )
    Nekem a CLC pont most tetszett meg igazán ezzel a kemény stílussal, és én imádom Hyuna-t is. Habár amit mondasz, abban is van igazság, hiszen tényleg eléggé hajaz a 4Minute-re (kedvenc lánybandám). Niel-t (meg a Teen Top-ot) én se bírom annyira, de nekem is bejött az a dala :D Ravit én is nehezen emésztettem meg, de van egy különleges hangszíne (örülök, hogy nem csak nem jött be San E része :D ) SeHyun dala nekemn egyáltalán nem jön, nehéz olyan SNSD-s lányt találnom akinek bejönne (jó kívétel Jessica). A Dreamcatcher pedig nekem nagyon tetszik. Amúgy nem tudtam, hogy ők a MINX és a pasira nem igazán figyeltem a klippben, de ígyhogy mondtad tényleg elég pedo xd

    Csak így tovább ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Nagyon örülök, hogy benéztél és nyomot is hagytál magad után! Mindig szeretem olvasni a kommenteket. :)

      Ó, nem, nem szoktam ócsárolni senkit sem. Attól mert én nem szeretem, még lehet bárki nagyon jó! Egyébként pedig imádom a BTS-t, szóval eszembe sem jutna csak úgy bántani őket. (Épp most írok róluk egy bejegyzést.)

      Igen, sokak most szerették meg a lányokat. :) Ez pedig nagyon jó! Imádom őket régóta, és nem is a 4M vagy Hyuna stílusával van bajom, hanem hogy mindezt így oldották meg. :)

      Á! Valakinek tetszett a Dreamcatcher! Végre! Köszönöm Istenem! Már annyi negatív kritikát hallottam, hogy el sem hiszem, hogy van akinek rajtam kívül is tetszik. :D Köszönöm!!!

      Nagyon örülök, hogy olvastad a bejegyzést(seket), remélem szolgálhatok még érekes dolgokkal a továbbiakban is!

      Köszönöm még egyszer! :)

      Törlés
    2. Szia :)

      Igen a CLC-t megértem. Tényleg hirtelen jött ez a stílus váltás és ahogy írtad még csak nem is úgy oldották meg,ahogy a BP-nél. Áh nekem első hallásra megtetszett a Dreamchatcher száma. Visszatérve a CLC-hez nekem tőlük csak a Like, High Heels és azt hiszem Pepe a kedvencem más számukat nem igazán hallgattam meg. A No oh no (vagy mi ><) az annyira nem jött be.

      Köszönöm, hogy válaszoltál, további kitartást a bloghoz és az utálkozók ne vegyék kedved! :)

      Törlés
    3. Még szép, hogy válaszolok! :) Egyébként el se várhatom, hogy bárki kommenteljen. :)

      Én pl. pint a Like-ot és a High Heel-t nem szeretem annyira :D A No oh no elsőre nem tetszett, de aztán úgy belemászott a fejembe (2x 3x meghallgattam), hogy most sem tudom kiverni :D És igen, nagyon örülök, hogy tetszett a Dreamcatcher, remélem sikerül befutniuk! :)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...